Перейти к содержанию
Авторизация  
Alisacat007

New Aut Caesar aut nihil (18+)

Рекомендуемые сообщения

@HolyMaccarone Мод в разработке. В стиме и дискорде активный тест и обсуждения, поэтому и правки идут часто. Я стараюсь выложить последнюю версию оттуда.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В шапку добавил Частичный русификатор для Aut Caesar aut nihil v1.434 (от 10.12.2020, Автор : frankenheim) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Очередное обновление русификатора для Aut Caesar aut nihil v1.434 (от 11.12.2020, Автор : frankenheim) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Обновился Частичный русификатор для Aut Caesar aut nihil v1.434 (от 31.01.2021, Автор : frankenheim) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

После трех месяцев затишья вышла обещанная версия Aut Caesar aut nihil v1.440 (от 28.02.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменений очень много:

Спойлер

A general note:
It is no longer necessary to disable HDR, instancing, auto-exposure. Those settings won't cause glitching anymore. But I still recommend to disable them especially for performance (though its now more a matter of taste than glitching). Also check the steam work shop description, the paragraph about errors and crashes has been updated.

fixes:
- fixed issue in ambush mission
- fixed a dialogue with quaestor displaying wrong numbers
- fixed Iberian rebels not spawning
- fixed/improved bandit go to lair code
- fixed a bug with honorary titles: player can now lose title properly
- fixed glitching beards
- fixed glitching dresses
- fixed custom officers weren't providing leadership bonus
- fixed issue with the siege water mission, there is now a companion limit of 15
- fixed a division by zero error during freelancing in moral code
- fixed an issue with random events
- fixed (random) issue where soldiers were marching into the fields during freelancer march event
- fixed some dialogue related issues
- fixed hordes wont settle
items:
- improved look of vexilia for custom legion and added one new (legio xv apollinaris)
- added four Roman shields
- added two Roman swords
- adjusted most roman armors
- changed cataphract armors
- added wooden Roman training gladius and training pila
- added tunic
- added Roman officer helms
- added two legate armors
- added two toga variants (red and pruple)
- adjusted cloak of Eques Orientis armor
- removed unnecessary caligea variants
- fixed glitchy linotharx
- added recolored dress variants
- added jewelry to noble dresses
- increased accuracy of slings, increased shoot speed and damage
- added Germanic noble chain mails
troops:
- improved skills and attributes of the sorcerer
- gave Centurio and Primus Pilus large shields
- assigned correct symbols and vexilia to some legions (some had wrong)
- improved Germanic troop tree:
* more experienced warriors now also have better armor
* noble troops now have only mail shirts
* also non-noble troops now have medium armor
* removed seax from noble swordsmen, they now all have swords
* replaced clubs with axes for higher experienced troops
- most Dacian troops now have helm guaranteed
- gave new items to Roman lords
- conservative and conventional ladies can now receive head clothes
- changed faces of 'nomadic' troops and lords to better represent Scythians
- added slingers of Rhodos as mercenaries
- renamed generic aux. slingers of Rome to Balearic slingers

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Залил к себе сегодняшнюю Aut Caesar aut nihil v1.441b (от 02.03.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- fixed a freelancer issue with tournaments: player spawning as opponent
- fixed important issue in start civil war code
- fixed an issue when visiting castle halls
- a small change to (low renown) recruitement in villages, now its not confusing anymore
- start up quest text changed
- changed equipment of normal bandit troop (needs new game)
- increased level of vigilia (needs new game)
- changed a glitched tree
- changed Nero banishment event text
- Tigellinus is no longer praefectus urbani after execution
- camp smith has armor again (needs new game)
- changed player on water without ship logic to avoid exploitation by player
- adjusted lods of faces a bit, hopefully less ugly now
- optimised textures using tool Ordenador
- renamed Greek fire to Vulcani ignis
- when starting freelancing, unrest penality is set to 0
- change to aux slinger armor
- change to Jerusalem town and siege scene

- fixed two quests related problems

 

Изменено пользователем Alisacat007

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.442 (от 05.03.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- in an event, trade skill is now considered for whole party as it is party skill
- some text changes
- adjusted rebellion templates: they are now standardized, size should be between 1000-1300 depending on player level
- added back archers to Germans
- lack of rest message will no longer display while freelancing
- you no longer lose progress points when failing freelancer task
- fixed a native bug
- fixed bandits getting stuck in lairs
- fixed a lair related issue
- fixed bandit parties doing nothing after lair is destroyed
- fixed freelancer issue with companions if freelancer party is defeated
- fixed another issue related with freelancer events
- judean rebel spawn point was on a mountain, this is fixed (new game only)
- changed bandit spawn limits a bit, some are now more depending on stability of Empire, in general they are lower
- bandit lairs can now also spawn at game start
- Auxilia Equites Sagittarius has now lower melee stats than Auxilia Eques
- increased prices of cohors/legion etc which are recruitable in barracks to better match prices of single soldiers, though they should still be cheaper if you recruit them as whole than if you recruit each soldier individual
- lair respawn timer now depends more on unrest
- conspiracy against player now properly imprisons traitors: you can put them now also in prison properly
- change to freelancer defeat logic: now companions wont leave player party after defeat
- improved "money doesnt stink" quest describtion
- standardized divorce with spouse: now always possible, but a divorce without reason will result in penalities
- divorce of spouse now considers all cases:
* if spouse is player minister, she retires as minister
* if spouse is in player party, she leaves player party
* if spouse has no social determinant (e.g. guardian or father), faction leader will adopt her
* if spouse is pregnant, child will always die (for simplicity)

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@HolyMaccarone Я пока жду, когда автор поставит хотя бы временную точку и перестанет часто обновлять свой мод. Но зато потом оторвусь по-полной😀

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.443c (от 11.03.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- fixed an issue with kingdom ladies
- fixed an issue in civil war ending code
- removed mentionings of emperor in event texts
- increased troop limits for companion parties (camps and raiders): base is 200, for each leadership point additional +20 and for each charisma point additonal +5. Example: 10 leadership and 20 charisma gives you 200+10*20+20*5=500.
- level of custom archer and custom auxilia cornicern are now lower
- skills of custom archers (judean guard, aux cav archer and aux inf archer) now all have the right skill
- all customizable units have now (custom) in their names to better recognize them. example: Centurio (custom)

 

Изменено пользователем Alisacat007

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.444 (от 18.03.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

general changes:

Спойлер

- changed Celtic druid talk (thanks Tribune!)
- battle will no longer automatically end if all enemies are routing, but if you press tab while all enemies are routing you will end the battle and win (though you wont recieve a notification)
- no moral penality now when failing a battle speech
- as Emperor you can now always trade books with library in Alexandria
- spying on another kingdom via companion mission now gives more detailed information
fixes:
- in hanging gardens no special characters will appear anymore
- minor fix
- fixed some text related things
- fixed native error in prison break mission
- fixed an issue with donating money to minor faction parties
- adjusted map to avoid parties getting stuck in Makedon
- fixed messed vertices near Massalia
- fixed an issue which caused AI to raid villages not properly
- fixed an native issue which caused AI to raid villages not properly and getting stuck in a loop
performance:
- changed sound format from ogg to wav
- changed existing and added new lods
quality of life changes:
- granting fief dialogue for walled centers (towns,castles): while pressing shift while clicking on a lord you can assign now all unassigned bounded villages to him too
- when removing a governor from a walled center, there is now also an option to remove him from all bounded villages
- granting fief dialogue for villages: the first lord displayed in the list is the lord of bounded center (if it has one)
- you can now show hide villages in granting and removing fiefs dialogue
- change to commander report: added number of owned villages, and made sure there are no glitches with long names
- food in follower party will now be consumed too: first your party consumes the food stored on the mules of the follower party, then the food in the player inventory will be consumed

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.444b (от 21.03.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

fixes:

Спойлер

- fixed reinforcement wave threshold
other changes:
- new face for some heroes (thanks to Tribunus Mancinellus):
Sporus, Ariobarzanes, Kyros, Vashti Arkhid, Chosroidya, Coponia, Vitella Tertia, Flavia Vespasia, Cornelia Quinta, Fabia Pia,
Domina Albia Terentia, Salvia Pisa, Abronia Tullia, Suridisa, Salvia Minor, Fabia Aura, Orontidisa Atropatid, Aridisa, Savacidisa,
Zandina Suren, Sisygambis Smerdid, Rhoxane Cambysid, Dula Bagbignid, Menida, Sisygambis
- spy report (mission available from minister) now also includes information about the food stores of the towns/castles
- maximal possible reinforcement wave number is now 100, default value on game start is now 30

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.444b (от 26.04.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Автор обновил свой мод, не меняя номера версии.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

27 июня ожидается новое глобальное обновление мода. Автор предупредил, что старые сохранения работать не будут.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Точно в срок вышло обещанное обновление Aut Caesar aut nihil v1.500 (от 27.06.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Огромный  changelog (см. в шапке темы). Автор мода достоин восхищения.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Автор пофиксил ошибки в свежей Aut Caesar aut nihil v1.501 (от 27.06.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- fixed minor issues in dialogues
- fixed issue at game start
- fixed start up quest
- made sure player cant reach an area he shouldnt reach on the new scene for rome
- special arms merchant will now sell pila and hasta again
- changed hit points of shields to be stronger to better fit for longer battles (keep in mind the importance of shield skill though)
- some adjustment to throwing weapons
- Sporus will only spawn after the quest has been done

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.502 (от 28.06.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- changed stats of 2-handed hammers
- price for polearms is less sensible to the length now (in general, they are now cheaper, since I think a spear should be less expensive than a sword anyways)
- shields are again a little bit more expensive
- fixed more problems in dialogues
- in final battle of training peasant quests normal villagers will spawn
- bacchus quest will end now at the end
- special Roman arms/armor merchant sells now his stuff correctly again

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.503 (от 30.06.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- added names (Amogus...) (obviously needs new game to see this change)
- flirting successfully will give you now some xp
- improved standard equipment selection for Roman custom troops (requires new game)
- also in Judean towns one can now visit the baths
- fixed crocea mors sword
- certain rich items no longer have modifiers
- lowered price of shoes
- golden caliga are cheaper now, but still expensive, as they are made of gold
- fixed a string in an dialogue during freelancer event
- sporus dialogue should now work properly
- feasts at player villa will end after you attended to them
- looted towns will no longer creat a patrol
- player culture will now change properly if player decides to lead the jewish revolt as king
- spatha's have now better position
- changed effect of item modifiers (price and probability)

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.504 (от 01.07.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- new faces for Celtic lords (require new game)
- a minor change in menu
- while hunting during freelancing a flag was overwriten, this is now fixed
- AI behavior in sieges: at start, archers spawning at infantry spawn will be assigned to infantry division
- fixed native bug which pretended archers to go to their positions
- nerfed sarissas as they were op
- changed some ages/family relations of celtic lords (requires new game)
- increased greek fire damage as it was way too low
- changed some celtic lord ages because of '?' well, why not
- added a totally neutral option to a Nero event
- fixed finally the default custom legion selection not showing everything (needs a new game, sry)
- removed debug code
- added missing spawn points to lugdunum scenes
- leader gloves show now correct skin color
- king of dumoni and his wife are now older than their son
- fixed special issues for freelaning: player is now at war also with defeated factions to avoid problems with revolts (need to leave and then rejoin service for change to apply)
- while freelaning companions wont spawn in lord hall

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.505a (от 03.07.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- you can no longer get ambushed by bandits if you are sneaking into the town
- local auxiliaries can now also be recruited in villages if the village is Romanized
- you can get prisoners again
- changed more Celtic noble faces
- changed some Germanic noble faces
- fixed a string bug in reports menu
- fixed a messed up vertex on worldmap
- changed germanic spear prices
- changed some sword and weapon prices
- low armor shoes are now much cheaper
- shields are a little bit more expansive now
- fixed a dialogue
- patrols will disband if their town change faction
- fixed minor issue on Alexandria scene
- changed difficulty of some weapons which where quite high compared to others

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Aut Caesar aut nihil v1.511 (от 11.07.2021) :

Скрытое содержимое

    Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.

Изменения :

Спойлер

- when sneaking into castles, siege equipment will be removed properly
- fixed a glitch with manica
- fixed a glitch with masks
- fixed a glitch with slinger tunics
- added missing triggers for some missions
- fixed a glitch with bronze sandals
- added back pelt for hamata of legio macedonica which has been accidentially removed
- renamed item: bearskin to wolfskin
- made Bosporan queen older (so that she really can be mother of her childs)
- added primary flag to all secondary flag items which was missing and caused some issues
- fixed an issue if player switches to inventory with winter clothing
- changed some strength requirements for hasta which where a little bit too high
- added a fall back to code that changes shoes in winter
- fixed a glitch with cataphract boots
- changed damage of long hasta from 31 to 30
- minor faction raider parties will now also drop off prisoners
- fixed a problem with parties travelling to Cyrene or parties near Cyrene
- added missing merchandise flag for: roman poor tunics and togas, dresses, some helms and a weapon
- added merchandise flag to greek fire
- added heavy armor to pavels shop
- fixed glitch with linothorax
- fixed some typos and grammar
- fixed a diplomacy issue in dialogues
- added a dialogue to the special merchants in rome to ask them where the goods merchant is if the quest is active
- you can now also buy some slaves from ramun and galeas
- casualities from siege events are now smaller
- casualities due to autocalculation when storming walls are now slightly higher
- when buying slaves from slave traders, dialogue will now inform you if you have not enough capacity
- made the spy party slower to make the 'follow spy' quest easier
- added rumor strings to tavern keepers for certain special quests
to make playing as villain a bit easier and to encourage roleplaying:
- low honor will now increase prisoner limit
- if you have low honor depending on looting skill you can now steal money from defeated lords after a battle, money gain depends on how dishonorable you are
- being more dishonorable will give you more prisoners while chasing after villagers
- being dishonorable will give you more prisoners if you sack a town/castle
- being dishonorable will give you more money if you sack/loot a town/castle
(the main idea of this changes is that if your character is really dishonorable he takes more care while doing such actions, while a honorable character would be too hesitant)
- added information message once slaves are purchased by slavetrader
- manhunters have now a secondary weapon
- there is no longer snow during nile freelancer mission
- fixed a freelancer bug
- improved skinning of dancers outfit
- fixed glitch with gladius scab
- added a desert version for marching camp scene
- added dialogue to help slave in rome if emperor
- fixed an issue with patrols
- fixed more typos
- fixed a diplomacy bug
- fixed an issue with dialogues
- fixed conflicts in code between sea travel and patrols
- changed judean lair scene to be more fitting
- bandit lairs will no longer join battles
- added missing horse archer skills for horse archers (would require a new save to see this change)
- buying the two villas in rome will now give renown
- your staff (quaestor etc) will now also spawn on villa scenes

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Новая версия мода ожидается в период между 20 и 24 декабря.

Сегодняшний Dev Blog XX :

Спойлер

Camp fortifications
Player can fortify his camp. It requires a set of tools inside the inventory and an engineer skill larger or equal to 5. You can’t move while fortified, it works like a camp. Being attacked while fortified will lead to a battle where the enemies are assaulting your camp. The camp has four archer positions and two infantry positions at the two gates of the camp. The infantry is divided into two divisions that will hold position at the two gates. The enemy is divided into two forces that will attack the two gates.
As the camp battles worked quiet well I decided to try something similar to sieges, which lead to a change to all siege maps, which took quiet a while.

Sieges
Attackers and defenders have now four different spawn points. The melee fighters spawning there will be divided into four division. There are four ladders placed on the map. The four defender divisions will hold defend the four ladders respectively. Also the four attacker division will each use one of the ladders.
Additionally, attackers archers are divided into four divisions. Each of this divisions has its own archer-position. That means attacker archers will cover advancing infantry with additional fire. The attacker and defender archers will receive ammunition supply over time. Though the attacker supplies will run out at some point, then the attacker archers will charge.
Once the battle is coming to an end (i.e. if the last defender reinforcements arrive) all division will charge.
Those changes mean that a larger part of the siege scenes will be used! Thus I also decided to give the attacking player access to his horse, it will spawn right next to the player.
The number of reinforcement waves for sieges in now fixed, though I also added an option to double reinforcement waves for people who want longer battles. As usual, if not all defenders have been defeated the battle will continue in the streets.
I am still thinking of a similar feature for field battles, but dunno yet. (maybe in the future)

Olympic games
Finally added Olympic games have arrived in the mod! They will take place at some random date after the game start. You will be informed via a menu and a quest will start. The quest will expire after 75 days, during this time you can join the Olympics whenever you want. Once the quest expires the games will conclude without the player.
The games will take seven days to finish. On each day a competition is held, after the competition is over the player is forced to rest at Olympia. The participant who wines most of the competitions is declared victor of the games. The competitions are:

  • Pygmachia: a fist fighting competition
  • Dialous: a running race
  • Hoplitodromos: a running race in full hoplite armor
  • horse race
  • mule race
  • spear throw
  • discus throw

To participate you need at least strength 12, power throw 3, riding 3, and athletic skill of 3, otherwise you wouldn’t be able to use the required items for the competitions.
Companions and Roman lords with high enough skill can also participate.

"Banking”
An Argentarius has been added to scriptorium. Its not longer possible to deposit money when talking to the when talking to the praefectus, instead you can deposit it when talking to the Argentarius. Additionally you have an option to lend out money. You can lend out a loans between 5,000 and 500,000 denars. The loan will expire after a week. Once it expires the money will be added to the following budget report. Depending on when you issued the loan and depending on when your next budget report will show it can take between one or two weeks until your receive the interests.
For your loan you have two options: Either you order the Argentarius to reinvest the money again, or you order him to send you back all the money. In the first case, you will only receive the interests of your loan and the rest of the money will be used to lend out a new loan right away after receiving the interests. In the later case you will receive all the money back. Sometimes the interests can be negative. That shall simulate the case when the debtor is not able to repay the loan you offered him. Though its not much, in the long term you will make a profit.

Other changes

  • Ironman is now disabled and you can’t enable it. Its better to have multiple saves and save often.
  • New buildings have been added and the town center menu has been changed. It is much more structured now and gives a better overview. The buildings have different benefits and some will give profit, but its all a long time investment.
  • Doing the “conquer quests” once being emperor will grant a cognomen that is shown in the character notes and the character report. Your name won’t change as long names will cause glitches and there is also a character limit. You can rename yourself however you want.
  • tones of new items for various cultures and rework of existing ones and changes to troop trees.
  • more special quests and artefacts
  • some modification to faction AI diplomacy, in particular, player will now recieve more peace messages from enemy factions.
  • budget report is now enabled while freelancing and used to pay your wages.
  • et cetera

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пара цитат из перевода

Спойлер

|Кто ты, черт возьми, такой?

|Хочешь лизнуть мои яйца?

|Я хотел спросить тебя о том же!

|Я могучий Бигль по кличке Билли.

|Но ты верблюд

|Что ж, я Бигль в теле верблюда! Эта ведьма и сука по имени Недержание Ягодиц прокляла меня! Когда-то я был могучим Биглем, а теперь я в теле верблюда, уфф, я ненавижу верблюдов.

|Кажется, я рехнулся.

|Нет, это я рехнулся, потому что я больше не могу лизать свои яйца.

|Мне пора.

|Подожди, подожди, подожди. Ты должен кое-что для меня сделать. Иначе ты не сможешь покинуть это место.

|Хм, что например?

|Угадай! Лижи мои яйца!

|Если так надо

|Давай начнем. ^^ -- Я не хочу это описывать. --^^Ах, это было мило.

|Могу я теперь уйти?

|Неа

|Но ты сказал ...

|Я сказал неа!

|Черт возьми! Убирайся прочь, мерзкий попрошайка.

 

И еще

Спойлер

|Привет, милая, я {s1}, жена Биггуса Дикуса. А кто ты, милая, и как у тебя дела?^Ах, ты так хорошо выглядишь. ^^ - Она облизывает губы и кусает тебя в руку. --

|Ах {playername}, ты хочешь поиграть со своим старым добрым {s1}?

|Я скорее умру!

|Я {playername}, а вы кто?

|Я {playername} и мне кажется, что вы просто спятили.

|{playername}? Что за дурацкое имя! Но ты выглядишь так восхитительно, что я хочу... "поиграть" с тобой, понимаешь?

|Слава богам, у меня есть... другие дела

|Что? Мы на вечеринке! Давай, я хочу тебя в своей постели. ^^ - Она снова кусает тебя. Затем она берет тебя за руку. --

|Срань господня!! Спасите меня!

|О Боже! Избавь меня!

|Боги, пожалуйста! Мне нужна ваша помощь!

|Теперь ты мой {playername}, и выхода нет.^^ - Ты пытаешься защититься, но тщетно. После худших двух часов твоей жизни тебе удается сбежать от нее с несколькими ранами на теле. --

|Меня изнасиловали?

|Ты совершенно сумасшедший {playername}

|Я должен выбраться отсюда.

|Ave мой друг. Выпейте чашечку этого хорошего вина. Как вас зовут, друг? Вы не кажетесь мне знакомым.

|Ты!! Только не ты снова! Отвали, отстань от меня, мерзкая попрошайка.

 

У автора особенное чувство юмора

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

После очень долгого перерыва следующее обновление мода ожидается 22.12.2021
Most important changes to expect:
*) changed all sieges to have 4 ladders (and adjusted battlemaps)
*) changed all large custom battle scenes and fixed the border bug
*) many, many new items and changes to existing items, in particular for Germans, Sarmatians, Armenians, Parthians and the African/Arab minor factions.
*) some new special quests
*) you can now fortify your camp, which will lead to a camp battle if it is attacked.
*) new buildings
*) olympic games

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост требует одобрения модератора, прежде чем станет видимым.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

  • Похожий контент

    • От Alisacat007
      DismembermentPlus
                                                                                                      Расчленение


       
       
      Автор : TheSchwarz1
      Сайт разработки :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      Версия мода : v2.0.0.0 (от 08.07.2021) для Bannerlord 1.5.10
      Игра : Mount & Blade II Bannerlord  
                                                                                                     НОВАЯ ВЕРСИЯ :
       
      DismembermentPlus v2.0.7.6 (от 15.12.2024) :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      (для Bannerlord 1.2.12)  
      DismembermentPlus v2.0.7.4 (от 03.08.2024) :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      (для Bannerlord 1.2.10)  
      DismembermentPlus v2.0.7.3 (от 22.03.2024) :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      (для Bannerlord 1.2.9)  
      DismembermentPlus (v2.0.7.3 RU by ZDX) (от 24.03.2024) :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      DismembermentPlus (v2.0.5.7 RU by HMHIMERA) - 1.0.2 (от 13.12.2022) :

      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.  
      DismembermentPlus (v1.0.0 RU by BlazeGame) - 1.0.0 :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      (от 08.11.2022)  
       
                                                                                            ПРЕДЫДУЩИЕ ВЕРСИИ :
       
       

                                                                                                           Описание :
       
      DismembermentPlus - это автономная доработка и расширение оригинального концептуального мода Dismemberment от jedijosh920.
      https://gamesource.org/topic/5813-dismemberment-расчленение/

       

       
       
      Но автор добился имитации расчленения и при защите голых участков тела почти всеми доспехами Native. Т.е. теперь отсеченная рука будет отсечена вместе с рукавом доспехов.
      Расчленение (обезглавливание) происходит при смертельном ударе по голове или шее, тип полученного повреждения должен быть рубящим.
      В настоящее время работает только расчленение головы, рук и ног.
       
      Вы можете изменить в меню ModOptions\DismembermentPlus во время игры такие настройки мода :
       
      AICanDismember (управляет способностью AI расчленять ботов)
      Slow Motion (режим замедленного движения при расчленении)
      Head Dismemberment (усекновение головы)
      Arm Dismemberment (отсечение рук)
      Leg Dismemberment (отсечение ног)
      Dismemberment Chance (Шанс на расчленение. Если включено, реализм расчленения отключен)
      Dismemberment Realism (Реализм расчленения. Если включено, шанс на расчленение отключен)
       
                                                                                                          Установка :
       
      Распаковать содержимое архива в папку Modules, находящуюся в главной директории игры, активировать мод в загрузчике.
      Требуется предустановка модов :
      ButterLib (
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте. )
      Harmony ( Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте. )
      Mod Configuration Menu ( Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте. )
      UIExtenderEx ( Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте. )
      со следующим порядком загрузки в лаунчере.

       
    • От Alisacat007
      Struggle for the Iliac Bay
                                                                                                         (Daggerfall)
       

                          
       
       
      Автор : Ryndill_Blackfyre
      Сайт разработки :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.
      Версия мода : Full Version
      Игра : M&B: Warband v1.174  
                                                                                                      НОВАЯ ВЕРСИЯ :
       
       
      Struggle for the Iliac Bay - Rise of the Crowns update (от 07.09.2024) :

      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.  
       
      Частичный русификатор для Struggle for the Iliac Bay - Version 2.5 - Final
      Struggle for the Iliac Bay v2.5 Final (от Bester007+шрифт и част. перевод от ShoFu) (от 12.12.2024) :

      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.  
      Частичный русификатор для Struggle for the Iliac Bay v2.5
      Struggle for the Iliac Bay RUS by ShoFu (от 16.03.2024) :
      Скрытое содержимое
      Для просмотра скрытого содержимого необходима РЕГИСТРАЦИЯ на сайте.  
       
                                                                                               ПРЕДЫДУЩИЕ ВЕРСИИ:
       
       

                                                                                               Описание мода от автора :
       
      ,, После работы над моим основным модом World of Vasnar
      https://gamesource.org/topic/11986-world-of-vasnar/ , мне захотелось перейти к чему-то более классическому, и поэтому я возродил свой старый проект: мод, вдохновленный игрой The Elder Scrolls: Chapter II - Daggerfall (1996 года). Действие этого мода разворачивается после смерти короля Лисандуса (Lysandus), но до начала Даггерфолла (Daggerfall), и сосредоточено вокруг залива Илиак (Iliac Bay), позволяя вам посетить северный Хаммерфелл и весь Хай-Рок, где вы можете либо помочь королевству обрести гегемонию, либо создать свой собственный домен в провинции.
      Обратите внимание, что эстетика мода основана на моем собственном видении сеттинга и на том способе, который в конечном итоге я выбрал для игры в The Elder Scrolls. Это значит, что, хотя я иногда черпаю вдохновение в дизайне TES, в частности в доспехах, я предпочитаю более реалистичный внешний вид, соответствующий позднему Средневековью и периоду раннего Возрождения.
      Я старался быть как можно более дружелюбным к знаниям из игры TES II, но при необходимости отклонялся либо по игровым соображениям, либо просто по своим предпочтениям. Когда я начинал этот проект пару лет назад, я просто хотел создать мод о рыцарях и нашел Хай-Рок идеальным местом для этого.
      Мод полностью играбелен, но пока находится в альфа-версии, так что можно ожидать наличие ошибок, поскольку не все было протестировано. Сохраняйтесь почаще. Причина, по которой этот мод был выпущен в таком виде, заключается в том, что очень скоро я начинаю работать, и мое свободное время будет сильно ограничено. Поэтому вместо того, чтобы держать его только на своем компьютере, я предпочел выпустить его для широкой публики. В будущем и этот мод, и World of Vasnar будут обновляться по очереди.
       
      Особенности:
       
      - Новая карта мира с 10 основными фракциями и несколькими вспомогательными :
       


       

       
      - Боевые порядки и развертывание отрядов.
      - Много новых квестов, в основном для второстепенных фракций :
       

      - Много новых предметов снаряжения.
      - Подземелья (пока 3, и еще несколько для квестов);
      - Простая система заклинаний.
      - Можно начать как король.
      - Все особенности материнского мода Hispania 1200.
       


       
       
      В планах :
      - Добавление большего количества случайных квестов;
      - Даэдрический квест;
      - Больше диалогов для второстепенных участников;
      - (Вероятно) Возможность вступить в рыцарский орден или орден тамплиеров;
      - (Вероятно) Пользовательские деревья отрядов.
       
      Однако после этого первоначального релиза основным как для этого мода, так и для World of Vasnar является оптимизация. Сейчас рекомендуется снизить разрешение текстур и установить шейдеры на низкий уровень. ''
×
×
  • Создать...

Важная информация

By using this site, you agree to our Условия использования.